
În 2025, brandul LG sărbătorește 60 de ani de încredere, inovație și parteneriat. Creat în 1965 de Limagrain, o cooperativă condusă de fermieri în Limagne Val d’Allier, Franța, brandul LG a fost construit pe valorile fondatorilor săi. Ascultând fermierii. Lucrând alături de ei. Livrând ceea ce au cu adevărat nevoie. Astăzi, LG este un brand de încredere în 77 de țări. Ajută fermierii să se devolte mai bine, mai inteligent și mai sustenabil.
„Povestea LG este povestea fermierilor”, spune Regis Fournier, CEO al Limagrain Field Seeds. „A început cu LG 11, o varietate de porumb care a transformat câmpurile din Europa de Nord. De-a lungul decadelor, brandul s-a transformat într-un simbol global al progresului, dar misiunea noastră rămâne neschimbată: să servim și să creștem împreună cu fermierii”. Născut din fermieri, ghidat de fermieri.